Centrum serwisowe

Jeżeli masz pytania dotyczące obsługi urządzenia Denon

1. Sprawdź opis w instrukcji obsługi - dołożyliśmy starań, aby opisywała ona wszystkie dostępne funkcje w sposób przystępny.

2. Jeśli masz wątpliwości związane z obsługą urządzenia Denon, których nie rozwiałeś czytając instrukcję obsługi, skontaktuj się ze specjalistą w miejscu zakupu urządzenia. Lista autoryzowanych sprzedawców dostępna jest tutaj: /pl/wheretobuy/dealerlisting

3. Sprawdź oficjalną listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (FAQ). większość możliwych przypadków i rozwiązania problemów są opisane tutaj: http://denon-eu.custhelp.com/ (jęz. angielski)

Jeżeli Twój produkt Denon nie funkcjonuje poprawnie, w pierwszej kolejności:

1. Sprawdź w instrukcji obsługi znajdujące się na jej końcu porady jak rozwiązać najczęstsze problemy samodzielnie.

2. Sprawdź oficjalną listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (FAQ). większość możliwych przypadków i rozwiązania problemów są opisane tutaj: http://denon-eu.custhelp.com/ (jęz. angielski)

3. Jeżeli nie jest możliwe samodzielne rozwiązanie problemu, skontaktuj się z Serwisem.

Serwis urządzeń Denon w Polsce jest prowadzony przez Serwis Centralny Horn Distribution zatrudniający najlepszych specjalistów-techników z wieloletnim doświadczeniem w naprawach sprzętu audio wideo. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom wysokiej klasy usługi naprawcze. Pytania dotyczące napraw sprzętu prosimy kierować pod adres e-mail lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00.

UWAGA!
Od dnia 1 marca 2016 roku zmienia się adres siedziby naszego serwisu. Od tej daty prosimy o kierowanie uzgodnionych przesyłek pod poniżej podany adres.
Za ewentualne niedogodności serdecznie przepraszamy.

Serwis Centralny:
Horn Distribution S.A.
ul. Taborowa 10
02-699 Warszawa
tel.: +48 22 331 55 33
e-mail: serwis@horn.eu