Centrum serwisowe

Jeżeli w trakcie użytkowania swojego urządzenia marki Denon napotkasz problem natury technicznej, w pierwszej kolejności sprawdź, czy opis błędu nie znajduje się w Instrukcji Obsługi. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby opisywane w niej funkcje i czynności były przedstawione w sposób prosty i zrozumiały. 

Jeżeli nadal masz wątpliwości związane z obsługą urządzenia Denon, których nie rozwiązuje żadne z zagadnień opisanych w instrukcji obsługi, skontaktuj się ze specjalistą, w miejscu zakupu urządzenia. Przypominamy również, że sprzęt kupiony z innego źródła, niż autoryzowany sprzedawca nie podlega gwarancji

Lista autoryzowanych sprzedawców dostępna jest tutaj: tutaj

Jeśli termin gwarancji minął, lub potrzebujesz rozmawiać bezpośrednio z serwisantem, możesz skontaktować się bezpośrednio z polskim Centralnym Serwisem Horn Distribution dla urządzeń marki Denon. Zatrudnia on wysokiej klasy specjalistów i oferuje najwyższą jakość usług naprawczych. Pytania dotyczące napraw sprzętu prosimy kierować pod adres e-mail lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.

UWAGA!

Od dnia 18 grudnia 2017 r. serwis rozpoczyna pracę w nowej lokalizacji podanej poniżej.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny z nami.
Numery telefonów oraz adres e-mail pozostają bez zmian.

Serwis Centralny:

Horn Distribution S.A.
ul. Kurantów 34
02-873 Warszawa
tel.: +48 22 331 55 33
fax: +48 22 331 55 00
e-mail: serwis@horn.eu

Zapraszamy!