GWARANCJA POBIERZ

Produkty Denon są produktami wysokiej jakości, jednak w przypadku gdyby wystąpiły w nich jakieś usterki prosimy kontaktować się ze sprzedawcą, u którego produkt został nabyty.

DENON zapewnia gwarancję producenta w okresie 2 lat realizowaną poprzez autoryzowanych sprzedawców. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wypełnienie warunków gwarancji, a także stanowi dla klienta punkt kontaktowy.

W okresie gwarancji użytkownik nie ponosi żadnych kosztów naprawy produktów DENON. Jakiekolwiek inne roszczenia z wyjątkiem kosztów naprawy są wyłączone. Należy jednak pamiętać, że jeżeli produkt został uszkodzony na skutek nieprawidłowego użytkowania, działania czynników zewnętrznych a także na skutek modyfikacji przeprowadzonych przez osoby nieupoważnione (zarówno w sprzęcie jak i odpowiednim oprogramowaniu), koszty naprawy nie zostaną pokryte przez gwarancję producenta.

Okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży produktu użytkownikowi końcowemu.Przy naprawie gwarancyjnej musi być przedstawiony i przekazany sprzedawcy dowód zakupu. Zaleca się, aby uszkodzony produkt został dostarczony do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu.

Aby upewnić się, w sprawie gwarancji fabrycznej DENON zalecamy przed zakupem sprawdzenie sprzedawcy w naszym lokalizatorze dealerów. Da to pewność, że dany sprzedawca posiada autoryzację DENON. Nieautoryzowani sprzedawcy nie mogą realizować gwarancji producenta Denon. ​

W przypadku uszkodzonych produktów, których gwarancja producenta DENON wygasła, zalecamy bezpośrednie skontaktowanie się z naszym dealerem lub autoryzowanym partnerem.


Rejestracja i przedłużenie gwarancji do 3 lat
Chcemy, aby lata użytkowania dystrybuowanego przez nas sprzętu były wyłącznie przyjemnością. Aby jeszcze bardziej zwiększyć zaufanie, którym obdarzyli Państwo markę DENON poprzez zakup sprzętu w autoryzowanej sieci sprzedaży, wyłączny polski dystrybutor, Horn Distribution S.A. oferuje Klientom mozliwość bezpłatnego wydłużenia gwarancji do 3 lat na produkty DENON (z wyłączeniem słuchawek wszystkich typów).
Warunkiem otrzymania przedłużonej gwarancji jest zarejestrowanie zakupionego produktu w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Rejestracji mozna dokonać bezpośrednio na stronie internetowej dystrybutora: www.horn.pl w zakładce Serwis.